Skip to content

🎒 מבצע חזרה לבית הספר: תהנו מ-34% הנחה!

    מדיניות החזרים

    מדיניות החזרים, זיכוי כספי ומשלוחים

    אנא צור איתנו קשר בטלפון +1 (213) 559-2509 או support@thenamestamp.com עבור כל שאילתה הקשורה למדיניות החזרים, זיכוי כספי ומשלוחים.

    א. מדיניות החזרים וזיכוי כספי

    1. כל הרכישות הינן סופיות ואינן ניתנות להחזר/זיכוי לאחר שלושים (30) יום מתאריך הרכישה.

    2. מוצרים מחוץ למפורט זכאים להחלפה או זיכוי כספי. במקרה כזה, לקוח יצטרך ליצור איתנו קשר בכתובת support@thenamestamp.com תוך שלושים (30) יום מתאריך הרכישה ולבקש החלפה או החזר כספי תוך הסבר על הסיבה לכך. אנו נקרא את בקשת הלקוח ונשיב בהתאם.

    3. במידה ולקוח מקבל מוצר פגום או תקול, הלקוח רשאי לבקש החלפה או זיכוי כספי בתוך שלושים (30) יום ממועד הרכישה על ידי פנייה אלינו בכתובת support@thenamestamp.com תוך פירוט הסבר וצירוף תמונה של המוצר התקול/פגום על מנת שזו תתמוך בבקשתו.

    4. עם אישור הבקשה של לקוח להחלפה או זיכוי כספי מכל סיבה שהיא, על הלקוח יהיה לשלוח את המוצר התקול/פגום לכתובת הסוכן שלנו אשר תימסר על ידינו ללקוח באמצעות דואר אלקטרוני. אנו נשתף את הכתובת של הסוכן שלנו עם הלקוח לצד אישור בקשת ההחזר.

    5. במקרה של החלפה או זיכוי, על הלקוח לשאת בעלויות המשלוח בעצמו.

    6. במקרה של זיכוי כספי, כספו של הלקוח יוחזר ישירות לכרטיס החיוב או כרטסי האשראי בו השתמש הלקוח לרכישת המוצר מאיתנו, לאחר קבלת המוצר חזרה מהלקוח.

    ב. לא נישא באחריות לגבי חברת השליחויות

     

    1. לא נישא באחריות עבור:
    • עיכובים הנגרמים בגלל חברת השילוח/משלוחים.
    • עמלות בינלאומיות או מכס.
    • מוצרים שאבדו או ניזוקו בדואר. חברת השילוח/משלוחים תהיה אחראית לחבילה לאחר שהסוכן שלנו מסר לה את החבילות.

     

    עבור מוצרים שסומנו שנשלחו על ידי משרד הדואר, תצטרכו ליצור קשר עם משרד הדואר המקומי שלכם על מנת לקבל מידע לגבי החבילה שלכם.

     

    1. במידה ועולה בעיה עם מספר המעקב או המשלוח החבילה שלך, אנא צור קשר ישירות עם חברת השליחויות לפני שתיצור איתנו קשר. אנא המתן 1-4 ימי עסקים עד שמידע לגבי מעקב החבילה שלך יופיע לזמינות. במקרים נדירים, ייתכן שמידע המעקב לא התעדכן, אך עדיין תקבל את ההזמנה שלך. אנא צור איתנו קשר לאחר חלוף זמן האספקה המשוער.

    2. כל המשלוחים שלנו כוללים מספר מעקב ואישור שליחה. אם פרטי המעקב שלך מאשרים שהפריט נמסר לכתובת ההזמנה שלך, אך לא קיבלת את הזמנתך, אנא צור קשר ישירות עם השליח/חברת המשלוחים כדי להבין את פשר הדבר. איננו יכולים לשאת באחריות לחבילות שבהן המידע ממספר המעקב מציין כי החבילה נמסרה לכתובת שהזנת בעת ההזמנה.

    3. לא נשא באחריות במידה והחבילה לא תסופק בזמני המשלוח המובטחים, שכן עיבוד ההזמנה עשוי לקחת 1-2 ימי עסקים ולא נוכל לשאת באחריות חברת השליחויות. במידה והפריט לא נמסר בזמן, נא לפנות לשליח/חברת המשלוחים.

    4. באחריות הלקוח לוודא שהוא מזין את כתובת המשלוח בצורה נכונה. איננו נושאים באחריות במידה וחבילה נשלחת אלינו בחזרה עקב כתובת שגויה או שאינה ניתנת למסירה. אנו עושים כמיטב יכולתנו כדי להאיץ את זמני העיבוד והמשלוח. אם תחליט לבטל את הזמנתך או לשנות את כתובת המשלוח שלך, אנא כתוב לנו בכתובת support@thenamestamp.com ברגע שאתה מבצע את ההזמנה. אנו נעשה כמיטב יכולתנו לבצע את השינוי, אולם איננו יכולים להבטיח שנוכל לעשות זאת.

    5. איננו יכולים להבטיח שתחויב או לא תחויב במסי נמל או מכס. אתה אחראי לכל מסי הייבוא, המכסים, המסים והעמלות הנגבים על ידי ממשלתך. אנא צור קשר עם משרד המכס של המדינה שלך לקבלת חיובים ותעריפים עבור חבילה שמגיעה מחוץ למדינה שלך. הלקוחות הינם אחראים לכל מסי היבוא, המכס והמסים המקומיים הנגבים על ידי המדינה שלך. איננו יכולים להעיד על גובה העמלות הללו במדינתך ואנו ממליצים ליצור קשר עם משרד המכס או סוכן המס של המדינה שלך לצורך קבלת חיובים ותעריפים התואמים את החבילה שמגיעה מחוץ למדינה שלך.

     

    ג. משלוח

    1. אתה תהיה אחראי לתשלום עלויות המשלוח עבור פריט אותו תרצה להחזיר.

    2. עלויות משלוח אינן ניתנות לזיכוי.

    3. אם נקבל חזרה חבילה מחברת המשלוחים/שליח עקב אי-מסירה בכתובת שסופקה, אזי תשא אתה באחריות לאי אספקת המוצר.



    * * *



    משלוח חינם לכל העולם

    משלוח חינם לכל ההזמנות, עד סוף היום!

    30 ימי ניסיון

    נסו את המוצרים שלנו בבטחון מלא! ואם לא אהבתם תקבלו את כספכם בחזרה.

    תמיכה טכנית 24/7

    הצוות הנהדר שלנו ישמח לעמוד לשירותכם 24/7!